Vývoj nových kompozic trvající tři roky, ústí do celku deseti důsledně poutavých a povznášejících elektronických skladeb s orchestrálnímí prvky, za využití pestré škály akustických nástrojů s elegantní resonancí, presentující jednoznačný obraz skrze všelijak se stěpící a bezchybně svůdné melodie.
Nejpůsobivějším prvkem celku je rozsah a Míškova důmyslnost, stavějící skladby z křehkých fragmentů, jenž nenásledují stejný scénář a dešifrování výsledné podoby je proto s každým poslechem o to zábavnější.
The bear is sleeping now se dá s přehledem označit za jeden z nejambicioznějších elektronických projektů tohoto roku, s přesvědčivým důkazem, že jde zatím o Míškovu nejvýraznější práci, která si říká o prozkoumání.
Alter ego Filipa Míška, Dikolson, čerpá zkušenosti z komponování filmové hudby pro “Restart” (2005), “Den draka” (2010), hudby k tanečnímu a vizuálnímu představení “Indefinite kingdom” (2010, Tokyo, 25.7. 2010) a v neposlední řadě ze zkušeností ve velmi populární indie-elektronické formace Khoiba, jíž byl Filip Míšek zakládajícím členem a jenž během své existence byla naživo k vidění v Rakousku, Německu, Finsku, Polsku, Francii a Holandsku, kde sdílela pódia například s The Cure, Maximo Park či IAMX.
www.minorityrecords.com
Dodal: Dan Dudarec, Minority Records