Recenze novinek na poli elekronické hudby

S novým týdnem tu máme další recenze novinek na elektronické scéně. Věnovat se budeme stylům deep houseu, trancu, elektru, technu, ale i žánrům jako je hip hop a pop.
Pro poslech ukázek je nutno se přihlásit v internetovém shopu www.djshop.cz

Olivier Desmet & Oriental Funk Stew
Hot On Your Trail
Label: Amenti music
Styl: deep house

oliverDeska, která vyšla 28.Listopadu, je úplná novinka. Jedná se o "Hot On Your Trail" od Olivier Desmeta & Oriental Funk Stew. Radím Vám si tuhle pecku nenechat ujít, protože tomuhle říkám pořádná music. Kromě originální verze, která se neobvykle nalézá na B side, vaše ucho potěší remixy od Frequent Fliers a Kinky Movement. Frequent Fliers se představují stylem sobě vlastním – lehce se nesoucí příjemný sound s pořádným deepovým beatem a dokonalým vokálem. Ovšem Kinky Movement, to je ta správná deephouseová hitovka !Sexy dámský vokálek, gradující do hutného beatu, dělá z téhle věci opravdový skvost! Hudební ukázka

Olivier Desmet & Chuck Diesel
All Alone In The Dark With...
Label: Amenti music
Styl: deep house

oliverVěc, která vyjde až v únoru 2007 a ještě k tomu v limitované edici. Je to "All Alone In The Dark With" opět od Olivier Desmeta & Chuck Diesela. Na desce jsou 4 tracky, co track, to perla. První "For You" feat Latrice je lehčí věc, ne tolik basově hutná, ale odlehčená sametovým, skoro šeptajícím hlasem Latrice Barnett, přezdívané „Best house Diva". Druhý track "Gary's Groove" už je znatelnější basově ráznější, ale tracku vévodí hlavně saxofon a smyčka mužského hlasu. Další "Run For Cover" je lehce zpívánková, ale jen do té doby, než příjde pasáž s tím pravým a nefalšovaným beatem deephouseovým. Poslední "Long Term" je už taková pomalejší, přesto nepostrádá prvky kvalitního deep house, pořádně pulsující beat, společně s nasamplovaným elektro vokálem. Hudební ukázka

Vibekidz
Amazing Woman
Label: be52 records
Styl: vocal house
vibekidzTato housová věc spatřila světlo světa jen před několika dny a už si ji do svých setů řadí nejeden top house DJ. Není divu, německý projekt Vibekidz se skladbou “Amazing Woman“ odvedl skvělou práci. Precizně zde snoubí piano, mužský vokál a ústřední motiv, jemně zavánějící electrem. Přídáme li skvělý mastering a celkový plastický zvuk skladby, je vyhráno. Ne vždy se povede udělat kvalitní vocal house, který by oslovil většinu posluchačů, v tomto případě se to však povedlo na jedničku. Na desce naleznete též remixy od Fruehbel a Doc Phatt. Hudební ukázka

Energy 52
Cafe Del Mar
Label: All Around The World
Styl: trance

energy52Jak je to už dávno, kdy po undergroundových klubech zněla hymna od projektu Energy 52? Asi hodně dávno, pamětníci nostalgicky vzpomínají, mladší jen tiše závidějí. Skladba “Cafe Del Mar“ byla od těch dob nesčetněkrát represována, remixována a použita i do soundtracku kultovního filmu Human Traffic. Nejnovější remixy tohoto legendárního tracku právě vycházejí a musíme říct, že celkem slušné. Sympatické je, že si zde vyberou jak housoví, tak i trance DJs. Jednoznačná klasika! Hudební ukázka

Ferry Corsten
Junk
Label: Flashover Recordings
Styl: trance, electro
ferry_corstenHitmaker, ostřílený producent a výborný DJ, tak by se dalo do jedné věty shrnout jméno Ferryho Corstena. Už je to nějaký ten pátek, co přestal dělat ten klasický trance a začal produkovat věci spíše do electra. Jak bylo vidět, určitě to byl tah úspěšný. Se svou poslední věcí “Junk“ si udržel pověst plodného producenta, majícího prostě čich na hitovky. Ústřední melodie si získá srdce všech trance fanoušků, přitom si ti ostatní při ni nebudou rvát uši. V Flashover remixu se ze skladby stává obrovský kolos, smetoucí vše, co mu přijde do cesty. Doporučujeme. Hudební ukázka

Luke Slater
Head Converter EP
Label: Mote Evolver
Styl: techno, electro

luke_slaterTech-electro DJ a producent Luke Slater už o sobě nedal vědět hezkou řádku měsíců. Přitom byl ve zdejších krajinách hodně populární a jeho poslední album“ Allright on Top“ jakbysmet. Nyní zřejmě usoudil, že je čas na comeback a svoji novou tvář nám přináší v podobě desky “Head Converter“. Jedná se o syrové electro a tech-electro tracky, doplněné o bezprostřední texty, z nichž většinu si nazpíval sám Luke. Slaterův punkový rukopis i zde velmi dobře rozeznáte a pokaď opravdu patříte mezi fandy jeho zvuku, tato nová deska vás jistě potěší. Hudební ukázka

Lucca
Thrilla in Manila EP.
Label: Tekknik Experimental Records
Styl: techno
luccaČeská DJka Lucca se v posledních dnech opravdu činí. Ještě ani nevystydl její počin “Rewiver“ a už na nás chrlí další novou deku. “Thrilla in Manilla“ odkazuje na legendární boxový zápas mezi světovými jedničkami Muhamedem Alim a Joe Frazierem v roce 1973. Zápas to byl opravdu skvělý a i deska zní velmi poctivě a kvalitně. Deep techno tracky, zvukově propracované a mající konečně nádech opravdové světové top produkce, bez jakýchkoliv kýčovitých zbytečností. Vřele doporučujeme! Hudební ukázka

Justin Timberlake
My Love
Label: Zomba
Styl: pop

justin_timberlakeJeho hudba a styl kterým ji podává, vás buď chytne, nebo vás nechá naprosto chladnými. Pro jedny umělec, pro druhé chlapeček, který se z “boy bandu“ dostal kam neměl. Tentokrát budeme hodní, stejně jako na MTV Awards, kde Justin dostal ocenění za nejlepšího popového umělce a zpěváka. Pokud si toto ocenění zaslouží, posuďte sami. Nejlépe poslechem posledního alba “FutureSex / LoveSound“, jehož druhým singlem byl právě track “My love“. Jednoznačně originální rozjezd, podbízivé táhnoucí se zvuky, beatbox a samozřejmě Justin. Kdo si zatím nezvykl na jeho chlapecký hlas, bude mít asi menší problém. Justin se svým hlasem dokáže dělat divy, dokáže ho načasovat a přesně vpálit do té nejmenší mezírky mezi beaty. Vypracovaný, soustředěný, ale naprosto uvolněný. Co se Justinovy nedá upřít je nadání a vcítění se do hudby, které na tomto albu využil naplno. Hudební ukázka

Lloyd Banks
Help
Label: Interscope
Styl: hip hop

lloyd_banksLloyd Banks je oblíbenec rapera Eminema a člen G-Unit crew .Upozornil na sebe v roce 2004 svým prvním albem “Hunger for More”, u něhož si zakládal na své nespokojenosti nad sebou samým. Když se to tak vezme, Lloyd Banks je věčně s něčím nespokojený. Když mu přezdívka pro město New York “Big Apple”, nepřišla dost dobrá, udělal v tomto roce své druhé album s názvem “Rotten Apple”, tedy “shnilé jablko”.“Rotten Apple“ je opředeno velkými jmény jako Mobb Depp, Rakim, nebo 8Ball a po poslechu musíte uznat, že Banks jde kupředu tak, jako nikdo jiný.Track “Help“, je jen zlomkem toho co Banks předvádí v průběhu celé desky. Přesto nevybočuje z řady a jako nahlédnutí do tvorby Lloyda Bankse bohatě postačí. Hudební ukázka

Recneze připravily Ondra, Šárka a Tera. Veškeré informace dostanete na ondra@djshop.cz