Elektra v Roxy bude pokračovat bez Orbitha

Elektra v Roxy bude pokračovat bez Orbitha

12. 09. 2007  |  Autor: redakce  |  Komentáře (38)
Produkce pražského klubu Roxy rozvázala spolupráci s jedním z nejznámějších českých DJs a rezidentem klubovky Elektra Orbithem. Důvodem k tomu byla Orbithova reportáž z Chánova uveřejněná na serveru extrémně-pravicového hnutí Národní odpor. 
Roxy Praha: Vzhledem k tomu, že dj Orbith byl několik let residentem naší party Elektra a tím i náš prostor representoval, cítíme potřebu se vyjádřit k jeho "Výletu do Chánova". Je podivné, že Aleš Gehringer ve svém věku projevuje tímto způsobem rozčarování nad existencí a vzhledem ghett, ale mnohem "podivnější" je fakt, že filtruje svoje negativní zkušenosti na serveru ultra-pravicové organizace Narodní Odpor, která je známá svojí rasovou nesnášenlivostí. Jestliže dj Orbith považuje za nutné přispívat na stránky Národního odporu a tím rasovou nesnášenlivost podporovat, my považujeme za nutné s takovým člověkem do budoucna přestat spolupracovat.

Svůj názor můžete vyjádřit v nové anketě.
38 KOMENTÁŘŮ
DISKUZE
Jméno:
Email:
Titulek:
Text:
Zadejte číslo 144:
Cox
19. 09. 2007 | 21:12:30
+0 | -0

to j a Yann

...znám Aleše dobře,jaké faux pas měl dále,že je důležité vyhodit ho z rezidentní noci???A ty Yanne,nezdá se ti,že to příliš politicky nafukuješ?Chtěl bych tě vidět na jeho místě!Přijde mi to,že chování těch zmetků ještě omlouváš!Jaká menšina do pr.****,jsi snad slepý?Okradli tě někdy a vyhrožovali při tom nožem?Asi ne,jinak by si nemektal takové nesmyslné plky,prober se !Navíc se Aleš nevymlouval,že nevěděl kam to píše,to jen zmínila Sonia.
j
19. 09. 2007 | 18:19:01
+0 | -0

2all

souhlas s Yann, Orbith moc dobře musel vědět kam svůj článek posílá...neni nic špatnýho na jeho názoru, špatný je to že napsal nejštenější článek pro největší ilegální náckovskou organizaci v čechách!



už těch faux pas měl hodně ale tohle je neomluvitelné....
Yann
19. 09. 2007 | 18:00:19
+0 | -0
To:Cox & Sonia - myslím, že je patrné, že nejde o Orbithův názor - ten je jakž takž v pořádku, jde o to, kde jej publikoval! A výmluvy o tom, že nevěděl co je to za server jsou i pod jeho úroveň. To že má někdo negativní názor se dá pochopit, ale nelze omlouvat extrémisty! A pokud je někdo podpoří byť jen článkem napsaným v afektu, musí počítat s následky. Podobně jako se nemluví s komunisty se nemluví s náckama! Nelze zaměňovat svůj potažmo jeho negativní názor s podporou hnutí směřujících k potlačení práv menšin, to je totiž cesta do pekel...
Cox
19. 09. 2007 | 17:19:00
+0 | -0

???

...hele,normální článek.Co je na tom rasistického?Prostě naštvanej člověk,kterého někdo obere,tak o co jde?Chtěl bych vidět ty chytráky,co by říkali,kdyby se stalo něco podobného jim.Už vás vidím,jak bez řečí odevzdáte telefon a ještě ty bakelity politujete,že jsou diskriminovaní....,to jo!!!Navíc v tom článku je znát,že se nejedná o xenofobii,ale jen o momentální vztek.Managment Roxy asi nebyl nikdy nikým okraden,ale myslím,že v jejich rozhodnutí je něco víc....a dost to smrdí.

18. 09. 2007 | 12:53:03
+0 | -0

Orbith a rasista??ne

nejsem nejaka velka Orbithova fanynka, ale myslim si ze rozhodnuti managementu Roxy je prehnany. to co napsal, je nazor kazdyho druhyho cloveka tady u nas v CR. Jasne, asi si mel promyselt, KAM to pise, ale nakej rasisBrala bych to jako nazor toho "kazdyho druhyho".. jenze Orbith je prece jen znama osobnost a je na tom skodnej...
Maxx
18. 09. 2007 | 10:22:48
+0 | -0

Chanov

http://zpravy.idnes.cz/hruza-usteckeho-kraje-sidliste-chanov-dx9-/domaci.asp?c=A070918_090742_domaci_itu



Hrůza Ústeckého kraje: sídliště Chanov



Hrůza Ústeckého kraje - mostecké sídliště Chanov.



--------------------------------------------------------------------------------



18. září 2007 9:07

Nejhorším místem v Ústeckém kraji, kam by lidé nechtěli nikdy vstoupit, je nechvalně známé mostecké sídliště Chanov. Vyplývá to z ankety mezi 3601 lidmi, kteří hlasovali na serveru iDNES.cz. Chanov dostal 2304 hlasů, žádné další místo nepřekročilo hranici tisíce hlasů, ba ani pěti set.

Pěkně tu bylo první tři roky, říká muž z Chanova



Panelové sídliště Chanov, kam se dnes lidé bojí vkročit, bylo přitom v 70. letech minulého století vysněné místo, v němž by nikdo ubytování neodmítl.



"Byty v Chanově byly kompletně vybavené, byly v pěkném prostředí na okraji města a nechyběla zde restaurace, škola a kulturní dům," uvádí mluvčí magistrátu v Mostě Alena Sedláčková.



Podle pamětníka a někdejšího starosty Bořka Valvody byl Chanov pilotním projektem bývalého režimu k integraci Romů do majoritní společnosti.



"Původní záměr byl takový, že do bytů první kategorie ve zcela novém sídlišti se sestěhují Romové i Češi. Byly zde například drážní byty. Romové tím měli získat hodnoty majoritní společnosti. Jenže to rychle ztroskotalo, když se sem nastěhovali třeba Romové z Komořan, kteří do té doby žili kolektivně v bytech čtvrté kategorie. V nových bytech neuměli žít, Češi odsud rychle odcházeli a vznikla největší romská vesnice v Čechách,“ vzpomíná Valvoda.



Romové své luxusní byty zdemolovali. V Chanově teď žije několik set lidí, kteří dluží městu za ubytování přes 60 milionů korun. "Bez dluhu jich je do deseti," říká mluvčí Sedláčková.



"Těm, kteří mají snahu dluh uhradit, nabídneme splátkový kalendář a odpustíme penále," dodala.



Vedení města se snaží sídliště opravit, jeden průhledný dům bez oken a dveří už nechalo zbourat. Demolice čeká další, na jejich místě vyrostou nové.



"Další domy chceme opravit a snížit na tří- nebo čtyřpodlažní bloky. Na to ale zatím nejsou peníze. Cílem je sídliště opravit a prostřednictvím pracovníků Domu romské kultury pomoci sehnat zdejším lidem práci, aby mohli normálně žít," uvedla Sedláčková.



Je zajímavé, že kromě chanovského sídliště se dalším 121 hlasujícím lidem nelíbí ani samotné město Most.





orbis pictus
17. 09. 2007 | 23:59:50
+0 | -0
elektra bez orbita to bude zajima teda,ale rychle tahle party zajikne jsi myslim.
politika
17. 09. 2007 | 23:01:29
+0 | -0

OMG!!!

Ja snad spatne vidim... To je jak afera v predvolebnim obdobi... Nekdo asi potreboval orbitha dostat z elektry nebo na nej jeste hodit vetsi svinstvo...S jeho vyroky nesouhlasim, ale tohle mi prijde vazne jako jeden velky organizovany a predem planovany bulvarni skandal. NO COMMENT!!!

17. 09. 2007 | 20:04:14
+0 | -0

Elektra bez Orbitha

No neviem neviem ci ten clanok bol taky husty a podporoval priamo k rasizmu? Tiez by sa mi nepacilo keby ma niekto okradol a bolo by mi to jedno co je to za cloveka. Orbithovi sa to stalo v gete tak sa stazoval a ze to otiskl len server ktoremu sa to hodi je nestastne. Ale myslim si ze ten clanok nebol nejak rasisticky nebo tak ved tu je citat z neho a zda sa mi normalny :"Každý mě častoval bláznem, magorem, že lezu do cikánského ghetta, jako je Chánov, ale já na to odvětím, proč ne? Jsou snad něco jiného než my?" No neviem neviem ci to bol az tak kontroverzný clanok.
jen
16. 09. 2007 | 17:27:20
+0 | -0

FAndim

tumu co rika orbit fandim ale chpu ze pro biynis to ani neni poularni ale sem rad ze co kaydej vi nekdo rekne nahlas.....
del
15. 09. 2007 | 13:06:25
+0 | -0

ano je to jednuche

lidi s patentem na zivot jsou nejlepsi, hezky ocislovane jen mozna chtelo skoncit u 6ky ne? ano elektra bez orbitha rozhodne ne fatalni, hmm, neco na tom bude no.. - zertuju!
YannD
15. 09. 2007 | 12:27:37
+0 | -0

Je to jednoduché

Já myslím, že je to jednoduchý 1.Jít tam a udělat si názor je správný pokud o ten názor stojím. 2.Musím, ale mít dost síly na to ho zpracovat a ne ventilovat pod tlakem zbytečných emocí. 3.Pokud mám potřebu svůj názor ventilovat, vyberu si seriózní medium 4.Pokud udělám chybu, jako chlap se k ní postavím a omluvím se. 5.Pokud je to v rozporu s názory Roxy crew, plně chápu, že s někým takovým rozváží spolupráci.6.Podívejte se na program Roxy - Elektra bez Orbitha je určitě ztrátou z hudebního hlediska, ale rozhodně ne fatální a Roxy nabízí spoustu zajímavých alternativ. 7.Z výše uvedeného je patrné, že Orbith udělal několik chyb např. bod 2 nebo 3... 8.Není se tedy čemu divit, resp.jen tomu, že se to řeší takzvanými kecy v kleci... 9.Obecně platí, že se stačí na každý problém podívat realisticky a bez zbytečných emocí a pak nemůžovu vznikat stupidní příspěvky bez reálného základu 10.Můj názor samozřejmě není univerzální, ale opírá se o "obyčejný" selský rozum. 11.Námitky "menšiny" s opačným názorem neberu, poněvadž tato menšina bude mít ze své podstaty nějaké námitky vždy. 12.Víc už opravdu není co dodat.

15. 09. 2007 | 11:06:20
+0 | -0
A kde je ma filtrovat???????!!!!!!!!

14. 09. 2007 | 12:06:37
+0 | -0

To xichtos

Nehci uz tady psat sahodlouhe vety, tak bych to rad nejak zkratil. Mas asi pravdu, ze Romove jsou proste takhle zavedeny. I ja sam se kolikrat stydim, co obcas vidim. Nastesti (alespon doufam) patri nase rodina k tem 5%, i kdyz muj bratranec vlastne ve vezeni sedi za prodej nejakych drog :-)))) Ale pokud clovek pise nekam nejaky nazor, mel by uvazovat objektivne a celkove koukat na tenhle problem...jako myslim, ze vsichni prece stejny nejsou.Ale to jsem asi z Mesice....:-) Uz to asi resit nebudu. Jen jeste mala poznamka k tomu clanku. Myslim, ze si byl sakra vedom, na jaky server to dava...ze by novi fanousci...he*l Orbith??? :-))))

14. 09. 2007 | 12:01:47
+0 | -0
No Roxy asi ví co dělá...já se jim docela divim a myslim si, že si to měli nejdřív pořádně přebrat, než dělat ukvapený rozhodnutí, který by je třeba mohlo zachvíli mrzet. Mluvila vůbec Roxy crew o tom přímo s Orbithem??Ono totiž všechno na papíře vypadá drobet jinak než v reálu....
achayo
14. 09. 2007 | 11:42:10
+0 | -0
Popravdě mi tahle kauza přijde trochu nafouknutá, jediné jeho skutečné provinění (neštastné fráze po děsném záýžitku občas padají z každého z nás) je vážně jen v tom, na jaky server to vložil a jeho jasná lež, že ten server nazna(taky píšete na uplně nezname servery a hrdě se podepíšete pro pikantní text?!). Sami Romové dobře vědí, kde je pravda a každý úspěšný z nich si je toho dobře vědom, ale ve vztahu k Roxy a jeho postoj je třeba chápat v souvislosti s historii, hodnotami a posláním Linhartovi nadace , jako provozovatele...
lukscha
14. 09. 2007 | 10:11:56
+0 | -0

to sisi

sisi, prosím tě, slovo visí se nepíše s tvrdým Y, to jsou znalosti prvního stupně základní školy, jasné, že se může udělat chyba, ale tohle...
sisi
14. 09. 2007 | 10:08:29
+0 | -0
Můžeme jen spekulovat, proč to vysí tam kde to vysí. Proto by bylo dobré, aby se k tomu Orbith vyjádřil. Takovéto radikální rozhodnutí roxy vůbec nepobírám. Tím, že vyhodí Orbitha ztratí i veliký počet jeho fandů. No co, je to ale jejich věc. Oni sou asi nejlepší v Praze, že si to můžou dovolit.....je to zkrátka škoda a nesouhlasím s tím.

14. 09. 2007 | 09:50:37
+0 | -0

vyjádření se k článku a k "layo"vi:

Předem bych chtěl napsat, že nejsem vůbec rasista a mám několik afrických a tureckých kamarádů. Původem pocházím ze severočeského města, kde je 2000 romů z 9000 obyvatel, takže s nimi mám velkou osobní zkušenost už od mala. Za život jsem poznal jen jednoho róma, se kterým by se dalo rozumně bavit a který by se choval jako všichni češi. Podle mně se nadávky proti Rómskému obyvatelstvu nedají považovat za rasismus. Jak si to u nás kdo zavede, takové to potom má. Když potkám na ulici vietnamce, hned si ho spojím s prodejem laciných napodobenim a s pojídáním koček k obědu :-). Pokud ale potkám na ulici róma, okamžitě se mi v hlavě vybaví "vysávání" státu na sociálních dávkách, násilí, incest, krádeže a jeho hrozná řeč. Prostě jste si to tak u nás zavedli, tak už asi nikdy nebude možnost, že by vás české obyvatelstvo mělo rádo. Platí to u 95% romů a těch 5%, kteří pracují a chovají se slušně, mají prostě smůlu. Co se týká DJ Orbitha, myslím si, že není rasista. Jen na vlastní kůži poznal Chánov a chtěl o tom někde napsat. Nevybral si sice nejvhodnější web, ale rozhodně to neznamená, že když půjde "layo" na akci, tak se na něj bude dívat divně. Sice tě layo neznám, takže tě nemůžu řadit mezi těch 95% nebo 5%, ale nepřijdou ti tvoje názory tak trošku přehnaný? Myslíš si osobně, že kdybych já šel na rómskou hudbu, že by mně tam brali v pohodě? jednou jsem takhle vlezl do Akropole, kam jsem šel na breakbeat a na hlavním sále bylo nějaké romské skáčko či co. Jen jsem tam strčil hlavu a už se na mně vrhali desítky zlých pohledů. Přijde ti tohle normální? Když se tak moc chtějí romové mezi nás začlenit, tak at se chovají jako my. At chodí do práce, ať vychovávají svoje děti, at se chovají slušně a vydělávají si poctivě. Jedinné, co dovedou, je ohánět se rasismem. Přitom jedinnými rasisty jsou oni sami, když nadávají "bílým". Pokud by se stalo to, že by do čech přijela horda australanů (např.) a chovali by se tak, že by mohli za velkou většinu krádeží, přepadení, nepracovali by atd, tak bysme zas měli problémy s rasismem vůči nim. Já nevím, co je na tom tak složitého k pochopení té situace, ke které došlo. Jsem sice politicky neutrální, ale přál bych si, aby nynější romové zažili komunismus a povinnost pracovat. Na jedné akci se mi stalo, že kamaráda napadla skupina poláklů a zbili ho. A taky si na ně každý ukazoval a nikdo je neměl rád. Prostě pokud přijdeš na akci a budeš se tam chovat normálně, budeš se bavit jako ostatní, tak přece nikomu nezáleží na barvě pleti. Podle mně je reakce Roxy přehnaná. Jen se snaží být "IN". Trošku je sice chápu, ale myslím si, že Orbith by musel udělat něco horšího, aby si zasloužil takový trest.
lukscha
14. 09. 2007 | 09:29:03
+0 | -0

to layo

já si myslím, že jsou všechny tyhle reakce přehnaný, jasně, že Orbith udělal totální blbost, že ten článek uveřejnil, kde uveřejnil, ale jsem na sto procent přesvědčenej, že není žádnej rasista, a taky si myslím, že když se na akci budeš chovat jenom trošku normálně, tak je každýmu úplně fuk, jestli seš bílej, černej, zelenej nebo růžovej, reakce Roxy mi připadne také přehnaná

14. 09. 2007 | 09:01:09
+0 | -0

to lukscha

Mozna jsem to dostatecne nerozvedl. Ale mel jsem tim namysli to, ze by me fakt vadilo, ze clovek, ktery me ma pul noci bavit ma takovyhle verejny nazory. Tak si to treba predstav, ze jsi ja a tancis nekde na nekdy dobrou muziku od Orbitha a pak pujde okolo a plivne na tebe, ze jsi cikan (samozrejme obrazne receno, abys to pochopil...) Noo nevim...Jasny, ze je moje vec, jestli na Orbitha pujdu nebo ne, ale podle nejsou jeho nazory na miste...zvlast kdyz tanecni scena "hlasa" tolerantnost....holt musi Orbith zacit remixovat hity nejakejch holohlavejch skupin :-))))))))))))))
test
14. 09. 2007 | 07:53:09
+0 | -0
Jsou názory DJ Orbitha opravdu podivné?

13. 9. 2007 | přečteno: 970x



V článku Výlet do Chánova se Aleš Gehringer (DJ Orbith) prostřednictvím politicko-informačního portálu Odpor.org svěřil se svojí ne příliš dobrou (jak nečekané) zkušeností s cikánským etnikem v mostecké části Chánov. Sama návštěva bílého člověka v tomto černém ghettu se rovná i za dne téměř sebevraždě. Aleš však chtěl zažít multikulturní společnost na vlastní kůži a opravdu do cikánské čtvrti zavítal. Byl samozřejmě počastován rasistickými nadávkami a okraden, jak je v těchto čtvrtích dobrým zvykem.



Po zveřejnění článku nastala pro Aleše pohroma. Jako DJ Orbith vystupující mladý muž byl nejdříve levicovým extremistou Eichlerem a poté různými weby vláčen za to, že článek o svém zážitku sepsal a odeslal velkému množství serverů. To, že ho jako jediný uveřejnil portál Odpor.org, je jasným úkazem svobody slova a politické korektnosti u nás. A strhla se lavina. Názory DJ Orbitha jsou prý podivné! Opravdu? Zkuste se zeptat na ulici běžného obyvatele Mostu a zjistíte, že tyto „podivné“ názory má každý slušný člověk bydlící v tomto městě. Zkuste se zeptat vůbec v celé České republice na názor lidí na cikány. Slovník nadávek a hanlivých označení bude v tomto případě velmi pestrý! Ty stejné výsledky ukazují i veřejné průzkumy. Nenávist k nim je prostě všeobecná a daná téměř každému člověku. Není to ale nenávist neodůvodněná. Mohou si za ní oni sami, svým chováním, kriminalitou, stylem života, vlastnostmi svého etnika.



Čí názory jsou vlastně podivné? Lidí, co prostě za ty desítky let přestali věřit na možnost začlenění nezačlenitelného etnika do naší společnosti, nebo jejich fanatických zastánců a obdivovatelů jejich „kultury“? Stává se pomalu naší realitou, že zkušenosti a názory obyčejných lidí jsou považovány za podivné a názory kosmopolitních elit, držících pozice v médiích a dalších prostředcích ovlivňující veřejné mínění, zkouší svojí trvalou rétorikou působit na populaci a vnášet mezi lidi atmosféru strachu. Věta „Přepadli mě Cikáni“, toliko skloňovaná v mnohých českých městech, by podle těchto lidí neměla být vůbec vyslovována. Ideální by bylo prohřešky menšiny vůbec nezveřejňovat! Je přeci v jádru bezproblémová a za jejich problémy může český stát, i když jich velkou část živí z peněz pracujících.



Samo o sobě to prostě nestačí. Každý rozumný člověk bydlící ve velkém městě, kde rasové útoky ze strany cikánů jsou na denním pořádku, chytne nad článkem pana Eichlera či pamfletem z webu technařů zlost! Proto se ještě přidá několik vět varujících před „neonacismem“, který je prý stále větší hrozbou, několik fotek z 90. let a normální člověk je zase zpátky ve své ulitě. Na jak dlouho? Možná na dlouho ne, samotná přemíra používání pojmu extremismus, neonacismus a dalších vyvolává zákonitý proces imunizace. Možná skutečně již brzy tyto pojmy budou tak dokola omílané, že už prostě nezaberou. Svoboda slova a touha znát pravdu o těch, co nám ztrpčují život, bude prostě silnější!



jirka
14. 09. 2007 | 01:49:29
+0 | -0
ještě bych dodal že jedinej kdo z toho má nějaký pozitivum je hnutí Národní odpor, Orbith jim vlastně napsal nejštenější článek co maji na webu
jirka
13. 09. 2007 | 23:29:14
+0 | -0

2 finch

jasně poslal to všude a náhodou to otisknul jen server Odpor.org .-)) to je přece normální posílat stuff a podporovat stránky největší neonacistické organizace u nás, koukněte se nejdřív na ty stránky Odpor.org maji tam moc zajímavý články, taky pro ně asi začnu psát...



Přednáška od Dr. Paula Bowerse o Albertu Einsteinovi, jenž je vynášen židovskými lháři jako výjimečný génius, který drasticky změnil obor teoretické fyziky. Pravda je však uplně jiná...
finch
13. 09. 2007 | 22:53:32
+0 | -0
podle vseho to orbith poslal na vice serveru, zverejnil to jen NO...
pheph
13. 09. 2007 | 21:37:07
+0 | -0
Prostě Orbith je mgr že tam wubec šel do toho chánowa..!! ...i kdyby tam šel ten nejwětší degešák kterýho neznaj tak ho OBEROU... jeho blbost že tam wůbec lezl!!!
Klára
13. 09. 2007 | 21:35:52
+0 | -0
Tak tomuhle se musím zasmát:D Uvědomte si,že nejvíce budou trpět návštěvníci Roxy..
dana_roxy
13. 09. 2007 | 21:33:35
+0 | -0
kolikrat se to jeste musi opakovat, ale stejne to asi neni a nebude pristupne vsem: problem neni v tom ze ales absolvoval sokujici zivotni zazitek a popsal ho nekde verejne, ostatne to se asi dalo cekat co uvidi a zazije, ani jeho reportaz neprinasi nic co by o chanove a jinych ghetech nebylo verejne znamo... problem je v tom ze svuj zazitek zverejnil tak, ze tento podporuje rasistickou ideologii (proto je tam na webu NO nadsene zverejnen a dalsim vylevem z dneska i hajen) NACKOVSKEHO serveru... pres to jaky je to skandal: ten prispevek tam PORAD visi... ales nikde nepise "pardon, jsem kun, ale nejsem nacek, muzu se strhnout abych nadale nepromlouval z nackovskeho media, ale ti hajzlove ten muj clanek nechteji smazat..." a ani slovo jako "na strankach NO to je moji blbosti a omylem a naprosto se od techto lidi distancuji pro jejich zivotum nebezpecnou ideologii" - nic takoveho... proto je tento alesuv cin pro roxy crew ve shode neprijatelny stejne tak jako jeho dalsi pusobeni v roxy

13. 09. 2007 | 20:35:13
+0 | -0
To proč se orbith vyjadřoval na tom nejblbejším serveru je mi nepochopitelné . . .ale proč to psal je jasné . .. byl nas*anej na ty ku*vy co ho obrali a taxe potřeboval uklidnit . . . . sice má pravdu co se týče geth ale uražet celou menšinu se nedělá . . . .. a pokud velí roxy nejakej rastaman taxe není čemu divit že ho hned poslali do háje . . .. přece jenom už jsme ve 21. stol a tag nemusíme psat rasistické žvasty . . . . a to že tam lezl byla opravdu demence na vysoké urovni
rasty
13. 09. 2007 | 19:34:40
+0 | -0
v tomto clanku popsal jen Ales svoje neblahe zjusenosati s cigosama,tohle je jejich typickej obrazek jen kract a hrat si na to,ze je porad diskriminujem...roxy se zachovala opravdu prasacky!!!!!!..k tomu clanku se taky hlasim je to realita a asi to nemel davat na nardoniho odporu a dat to jen na svuj web....
Zobrazit další komentáře   >>
MP3 DOWNLOAD
TIPY NA ZAJÍMAVÝ OBSAH
REKLAMA   |   KONTAKT   |   ARCHIV   |   FESTIVALY 2024   |   RSS
ISSN 1801-6340, © Copyright Poslouchej.net 2003-2012
Webdesign a grafika