Freezing Prague 2008

4. 3. 2008 | autor: redakce | názory
Freezing Prague 2008
Unikátní projekt míří do Prahy. Akce proběhne 18.3. ve vestibulu metra Muzeum před drogerií Rossman. Více o této akci se dočtete v článku, kde naleznete i videozáznam z new yourské podoby tohoto projektu.
Kdy: 18.3.2008, Kde: Vestibul metra Muzeum před drogerií Rossman, Sraz: 17:00, Začátek akce: 17:10, Popis akce: Zmrznutí na místě v jednu chvíli tolika lidí, kolik se sejde. Pokud zrovna jíte banán, tak uprostřed kousnutí. Doba trvání: 2 minuty.



Sejdeme se před drogerií Rossman, vestibul metra Muzeum v 17:00. V 17:09 sejde do vestibulu člověk, oblečený celý do oranžového. Obejde celou pasáž, aby všechny upozornil, že akce za chvíli začne a zhruba před vchodem do drogerie Rossman „zmrzne.“ Budiž to považováno za signál pro všechny. Lavinovou reakci zmrzneme všichni v pozici, v jaké se právě nacházíme. Nemusíte tedy vidět přímo na něj a čekat, kdy zmrzne. Stačí vidět na dalšího účastníka, můžeme se tak rozptýlit po velkém prostoru. Po dvou minutách oranžový člověk „rozmrzne“ a rozejdeme se.


Napište nám zde své zážitky z Freezing Prague 2008

Další videa z Freezing Prague 2008 již brzy!
Vaše videa zde také rádi zveřejníme, posílejte nám Youtube odkazy na email redakce@poslouchej.net








Novinky.cz napsaly...
 
PŘIDEJ NÁZOR (celkem 186 názorů)
Jméno:
Email:
Nadpis:
Text:
Zadejte číslo 144:
29. 4. 2009 | 07:16:07
V USA
Ahoj,zazl jsem jednu akci v USA a popravde je skoda ze si po akci tleskate,melo by se to spos rozejit potichu jakoby nic
Redy
16. 4. 2009 | 22:08:09
Freezing Prague 2009
Tentokrát na Václaváku! Přidejte se do mailing listu na této stránce a budete vědět vše! Jsou zde i jiné akce!
http://jdemenajedno.kvalitne.cz/index.php
17. 3. 2009 | 12:55:59
Budějky
Zkoušeli sme to v Českých Budějicích a bylo to super :D navíc sme měli týpky co bubnovali na africký bonga a když přestali, zmrzli sme. Je hodně zajímavý pozorovat reakce okolí :D Mělo by to proběhnout v každým větším městě ať se to dostane do podvědomí lidí.
23. 1. 2009 | 13:36:15
Freezing Prague 09?
nějaké informace o freeze 2009? z důvodu kapacity lidí bych to přesunul nahoru na václavák nebo na staromák a aby se vědělo kolik cirka příjde zavedl bych autorizaci... nevíte někdo o něčem na kdy se to plánuje
1. 6. 2008 | 12:14:53
to David
Dobrý nápady, mohli bysme se do něčeho podobnýho pustit...I když v mejch 14-ti letech by mě asi nikdo jako organizátora moc nebral. :D Každopdáně by to chtělo začít a pořádně zpropagovat. Většina tvých nápadů mi přijde dobrá, ale třeba ty balonky by se blbě schovávaly. :-) Nebo bysme si mohli prinyst spacaky, 'jit nahodu kolem Staromaku' a rekneme v 17:00 hodin se proste zastavit, vyndat spacak a na 5 minut 'usnout' - po peti minutach se zvednout, spacak zastrcit do batohu a jit dal - nic se nestalo, ne?
RED
27. 3. 2008 | 14:21:53
Alternativy
Problem je, ze veci jako sala v lete atd jsou na rozdil od Freezing nebo SloMo (viz ImprovEverywhere) malo do oci bijici. Kdyz uz, IE sli dal, viz jejich videa Pants (spodni pradlo). A i tak, myslim, ze zmrznuti ma daleko vetsi efekt, nez promenada ve spodnim pradle.
27. 3. 2008 | 09:27:38
Vitr
Ano, mně se ten vítr taky líbí. ;o)
2 RED: máš naprostou pravdu...obzvlášť s tím potleskem... a potom jsem v některém videu zaslech "Už je tady". To by tam taky němělo být.
RED
26. 3. 2008 | 14:43:12
Nepovedene
bohuzel jsem se na akci nemohl dostavit, ale podle toho co jsem se dovedel --- nic moc. Kdybych tam byl, asi bych se snazil prekecat toho oranzoveho Cendu, aby to operativne o pul hodky odlozil a vyhnal vsechny na Vaclava. Asi by to chtelo druhou sanci...ale samozrejme ne hned...az se trochu zapomene.
Navrhoval bych par veci:
-ocividne vetsi prostor
-treba namesti kde jsou nejake hodiny, ktere odbijeji cas...pri prvnim gongu by se vsichni pripravili tak, aby vcas zaujali dumyslne vymyslene pozice...konecne zmrznuti pri poslednim gongu...nebo treba by kazdy pocital jeste deset gongu v duchu zapocatym tempem, aby to nebylo tak ocividne, a teprve pak by se zmrzlo, oranzovy pouze signalizuje rozmrznuti
-v interview s medii tvrdit ze jdu jen tak kolem
-zakazal bych potlesk. kouzlo spociva i v tom, ze vsichni pokracuji v tom co zacali a jdou pryc
-zakazal bych potlesk
-zakazal bych potlesk
-priklady trochu originalnejsich situaci:
--jestli ma nekdo psa muze, vyzkouset jak na zmrznuti reaguje. Pokud bude mit nejaky zajimavy projev (hystericky zachvat apod.), vzit s sebou (s kosikem)
--dva milenci se vitaji/libaji/objimaji a zmrzne jen jeden z nich...to skyta spoustu moznosti
--mrznout se da i v zahradni restauraci na dotcenem namesti, pri objednavani, ale to chce spravne nacasovat
--hardcore: zmrzne cisnik v te restauraci pri obsluhovani
--atd
Wýťa
26. 3. 2008 | 10:52:26
Nákup i vítr z východu :)
Mně se vítr taky líbí.
25. 3. 2008 | 20:54:15
freezing prague
myslim,ze by se melo vymyslet nejake rozlehlejsi misto nez bylo tohle.v americkem originalnim napade to vypadalo lepe.takhle se ty lidi nepohnou ani kdyby chteli :-D
Alena
25. 3. 2008 | 19:56:17
Nákup?!?
Přijde mi to jako dost pitomej nápad ...To ten vítr z východu je originální a mohla by být sranda.
Wýťa
25. 3. 2008 | 19:28:26
Nákup :)
Když budeme nezávisle na sobě chodit do velkýho supermarketu třeba mezi druhou a pátou odpolední, tak nic nezablokujeme :)
rose
25. 3. 2008 | 17:10:08
Nákup??
Zablokovat pokladny? Tím nevytrhnete ze stereotipu a nepobavíte, tím jen všechny naserete ;)
Wýťa
23. 3. 2008 | 12:23:30
nákup
No jo, to je jasný (teda aspoň doufám, že by to všem bylo jasný :)) Tak teď už stačí jen vybrat nějakej dobrej obchod :) A vymyslet ideální čas, kdy v tom obchodě nebude moc lidí, ale zase tam nebude úplně prázdno... A pak to vyvěsit na takový místo, jako je třeba stránka Děsíru.
23. 3. 2008 | 11:03:58
nakup
zni to dobre...jeste bych poznamenal, ze by to chtelo, aby se ucastnici na pokladni nesmali...ale tvarili se naprosto prirozene
gugu
22. 3. 2008 | 18:26:53
no jasně, jsem pro!!
Wýťa
22. 3. 2008 | 18:22:45
Rozhodně něco takovýho - prostě hromadnej nákup:) Ale ne sejít se před obchodem a jít všichni najednou dovnitř. Prostě postupně přicházet...
gugu
22. 3. 2008 | 18:15:35
nebo zaplnit všechny pokladny v obchoďáku, každý si koupí třeba ten toaleťák, nebo si u stánku se zmrzlinou každý jednu koupí, když nás bude třeba stovka ve frontě...
gugu
22. 3. 2008 | 18:13:07
třeba počkat si na otevíračku nějakého obchodního domu, dělat tam půl hoďky frontu a pak se tam nahrnout a něco koupit, co toaleťák?
22. 3. 2008 | 14:00:33
Absolutne nechapu...
...proc se akce konala zrovna ve vestibulu. Nebylo tam skoro nic videt a lidi byli tak nahusteny, ze to uplne ztracelo efekt. Stala sem nahore na vaclavaku a bylo to tam o neco lepsi, bejvalo by bylo hezci zaplnit celej Vaclavak...
Wýťa
22. 3. 2008 | 12:54:42
Nákup
Joooo, fronta je dobrá... nebo rovnou nákup :) Šli bysme do nějakýho obchodu a všichni bysme si koupili stejnou věc - třeba prášek do pečiva.
gugu
22. 3. 2008 | 09:51:31
A co udělat umělou frontu do nějakého obchodu nebo kamkoli?
21. 3. 2008 | 16:11:01
video z freezingu
http://www.gambrinus.cz/naex/tv/akce/1450-prague-freeze-2008/
jittue
21. 3. 2008 | 09:51:27
to David
proti větru z východu nemám právě ani to nejmenší
20. 3. 2008 | 23:11:14
to jittue
co mas proti vetru z vychodu? :o)) Nahodou, ten napad se mi vazne libi. Ale jestli ma spis foukat z jine svetove strany, tak mi to nevadi ;o)
martin
20. 3. 2008 | 17:27:21
to jklm
tak mohl být dopředu domluvený čas. takto každý zmrnul v jinou dobu a lidi, co byli na schodech do metra jako poslední :(
jittue
20. 3. 2008 | 16:34:54
Opakovat ne
Chápu, že jste všichni nadšeni freezingem - ale uvědomte si, tahle akce měla vytrhnout lidi ze stereotypu. A myslím si,že pokud by se stejná akce, i když na jiným místě a v jiným počtu, opakovala za chvíli znovu, nebo snad několikrát, nebute to už ono. Bude to stereotyp.
Jsem pro jakoukoliv jinou aktivitu, ale samozřejmě s rozumem. ....vítr z východu.. :o)
jittue
20. 3. 2008 | 16:30:56
Koukám že ten kdo má nejhorší a někdy i stupidně nudný kritiky se neumí ani podepsat, úsměvné :) Ale tak být za anonyma je tedka IN žeano.
Každopádně ať tak či tak, děkuju organizátorům za oprášení nápadu a iniciativu ke svolání lidí. Ti, kdo tu nadávají na velký počet lidí - uvědomte si prosím, že takovejhle druh akce, na to se jen dost těžško dá udělat odhad účastníků.
Mě osobně se to líbilo, jen mě mrzí, že jsme se neprocpaly s holkama někam dááál za rossmana, stály jsme bohužel u vchodu do vestibulu z venclu od meka a měly štěstí na několik skupinek pubescentně aknózních děcek, co se přišli podívat, aby se druhej den po hodině občanky mohly vytáhnout "MY tam byli taky!"
Je fakt, že zamrznout v crazy poloze bylo někdy dost mission imposible, ale bylo to super. Jen ten potlesk ke konci trošec nešťastnej. To už sme snad mohli vytáhnout klíče a cinkat s nimi :)))))))))
Meena
20. 3. 2008 | 11:49:09
Už popis
"Sejdeme se před drogerií Rossman, vestibul metra Muzeum v 17:00"

Tohle byla ta chyba. Šlo sice jen o slovíčkaření, ale...automaticky to zavánělo hromadným srazem...Zadání mělo znít něco jako "od 17:10 začne akce ta a ta, každý kdo se chce účastnit, může jít "náhodou kolem" a jít do toho ...bla bla bla.."
Aspon poučení pro příště.
Gizzer
19. 3. 2008 | 23:32:54
Opakovat!
Nevíte kdy se tahle akce bude konat znova? Mě na tuhle nevyšel čas a pěkně mě to mrzí...

díííky
jklm
19. 3. 2008 | 20:07:09
to martin
Tak píšťalka nebo nějakej takovej signál by to práve zkazil (teda pokud by to probíhalo podle původního záměru, tady nebylo moc co kazit), šlo o to že zůčastnění se nenadále zastavěj a ostatní netuší proč, nemůžeme začátek označit tak , aby si toho všimli...
Maku
19. 3. 2008 | 19:58:13
Některé pozy byly super..:)
Byla jsem nahoře na Václaváku...strašně mě pobavil klučina s lahví pivka u pusy:D:D:Ddík za zpestření dne...:))
19. 3. 2008 | 19:31:10
super
Jsme rádi, že jsme se zučastnili. Těsíme se na příště (na Václaváku?). SUPER AKCE!
martin
19. 3. 2008 | 17:42:40
signál
jo a ještě jedna věc. nepostřehnul jsem žádný signál, kterým by se začalo. nemyslím tím to ticho, které šlo od středu, kde modří už věděli. obyčejná píšťalka by úplně stačila.
martin
19. 3. 2008 | 17:39:50
vestibul?
ahoj, já bych nás všechny vyhnal na václavák. kdyby tolik lidí zmrzlo na horní půlce václaváku mezi lidma, vypadalo by to úplně jinak než blokáda metra. třeba jindy... škoda, když už se nás sešlo tolik :(
jaja
19. 3. 2008 | 16:34:01
potlesk? proč?
Je mi líto, že se musím připojit ke kritice, i když rozhodně nechci kritizovat "organizátora", ten asi vážně nemohl tušit, jak to dopadne a původní myšlenka byla skvělá... Ale k těm výtkám, co tu již byly xkrát řečený bych ještě přidala: proboha, lidi, co měl znamenat ten potlesk na konci? Je sice fakt, že zachovat se tak jak se mělo - tzn pokračovat v cestě, či jiné rozdělané činnosti se moc dobře nedalo, ale tohle jsem fakt nepochopila...
jklm
19. 3. 2008 | 16:10:28
Re: napady
To s tim větrem z východu je fakt dobrý! A i ten had kolem náměstí se mi líbí.
19. 3. 2008 | 13:56:28
pillow-fight
to neni vubec spatny, ale kdo potom bude uklizet ten svincik? ;o) Jinak Staromak je imho naprosto idealni. Je to velke, spravne tvarovane, vetsinou prazdne a jsou tam hodiny :o)
Sotek
19. 3. 2008 | 13:47:31
tohle je taky zajimavy http://www.youtube.com/watch?v=ML7pCjPTJ18
19. 3. 2008 | 13:42:53
napad
já vim, že už to bylo hodněkrát použitý,ale ne tady v Čechách...co prostě udělat někde na velkym prostoru...ideálně Staromák...tam skoro nic nejezdí...polštářovou válku?
rozhodně se podívejte sem...stálo by to za to...
http://laughingsquid.com/photos-of-san-francisco-pillow-fight-2007/
bagr
19. 3. 2008 | 13:25:47
Re: napady
nebo se vsichni naraz vyserem z nuselaku.. chtelo by to neco originalniho ne porad jen obmenovat co uz nekdo vymyslel
Wýťa
19. 3. 2008 | 13:20:03
nápady
To s tim větrem z východu zní dobře :D
nooly
19. 3. 2008 | 13:07:44
hehe...
moc dobre to bylo, priste tu akci budem muset uskutecnit treba na staromaku, protoze na tak malem prostoru to byl masakr... jo mel sem co delat abych se neuchechtnul pri zmatenych reakcich kolemjdoucich... =)
19. 3. 2008 | 13:05:29
napady
napada me ...treba se najednou sejit a hromadne si zazpivat... nebo zatancovat,..... nebo udelat takovy tan had, obejit namesti a rozejit se.... Nebo prijit na to namesti s frkackama a ve smluveny okamzik frknout... nebo nafouknout a prasknout balonek, .... nebo si v lete nasadit salu a delat se silne fouka treba z vychodu...nebo nekam dojit, v celou se zastavit, pul minuty stat a pak jit pul minuty pozpatku. Pak se zase normalne rozejit. ... nebo udelat takovou spontani spartakiadu... :o)
bagr
19. 3. 2008 | 12:13:55
Re: for bagr
jestli mluvime vo tomhle videu: http://www.youtube.com/watch?v=ML7pCjPTJ18 tak ta slecna k ty akci zjevne patrila a zjevne vubec nepochopila co je ucelem..
19. 3. 2008 | 10:11:17
Dekujem :)
Dekujem vsem, kteri dorazili! Puvodne jsme si rikali, ze ta akce je tak pro 40 lidi. Nikdo z nas necekal takvoou ucast, tim se to bohuzel podelalo. Vybral se vestibul z jednoduchyho duvodu. Nikdo nevi, jake bude pocasi. Proto radeji pod strechou. Nikdo z nas necekal, ze se sejdou takovy kvanta lidi, ktery budou chtit delat takovou blbost. Vypovedni hodnotu to melo a ma. To, ze nikdo nevedel proc a co je smyslem vsech techhle akci. Zpestrit vsedni den. Jestli muzu doporucit, nechte tuhle akci vycichnout. Najdete, nebo vymyslete neco jinyho a zorganizujte to. Cilem ale je, aby to nevedela miedia a proflakla to. Rozrusit lidem stereotyp to je oc tu bezi. Rano do prace, odpoledne stejnou cestou z prace. Kdyz tam po ceste zamrzne 100 lidi, lidi to vytrhne z jejich stereotypu. To je oc bezi a kdyz se to dozvi media, udelaji z toho show (jak se bohuzel stalo v tomto pripade)... Tolik za nas, jeste jednou dekujeme vsem, kteri dorazili, za dva mesice pocitejte s dalsi akci, na jine tema, ale podobne jednoduche a ztrestene. Zoltan
zifka
19. 3. 2008 | 09:47:58
Chce to casteji :-)
Akce to byla dobra, ale priste na volnem prostranstvi, Vaclavak je tomu jak stvoreny, protoze se to libi hoodne lidem a ve vestibulu to bylo o nicem. A treba by ta akce mohla byt pravidelne kazdy mesic :-)....
for bagr
19. 3. 2008 | 09:44:04
Ta slečna, co v NYC "nepochopila" akci do té skupiny nepatřila. Byla pouze náhodným chodcem...
19. 3. 2008 | 09:14:03
FREEZ :D
Tak tahle akce byla fakt komická... jsem ráda, že jsem se toho zůčastnila, i když bylo tam asi moc lidí na jeden tak malej prostor.. Doufám, že se něco podobného nebo stejného bude konat někdy znovu... a kdyby jo, tak klidně bych nastavila delší čas, ale hlavně ne ve vestibulu metra... někde třeba nahoře na Václaváku...
19. 3. 2008 | 09:11:55
2.4.
jsem pro...jen tu nekdo uvedte web, kde se to bude organizovat...vcetne popisu zacatku a konce...zacatek je teda jasny a na konec (zacatek oblevy) bych byl pro vystrelit nejakou rachejtli :o)...btw: 5 minut je hodne
19. 3. 2008 | 08:41:11
Všeho moc škodí
Akce se myslím celkem zadařila, lidí mohlo být výrazně méně, všeho moc škodí a prakticky se tam nedalo hýbat už dlouho před začátkem akce :). Ale na to, jaký to mohl být průšvih, se to myslím docela zadařilo. Něco jsem k tomu sepsal na svém blogu http://www.jantichy.cz/blog/freezing-prague-2008
Meena
19. 3. 2008 | 08:27:51
Musím říct, že me to docela zklamalo (obzvlást po tom, co jsem videla to video z NY). Moc lidí včera co jen stáli a čekali až to začne, nebyla jsem ve středu dění, takže že akce začala, jsem poznala podle ticha, protože jinak dav lidí př edemnou stál na míste úplně stejně, akorát lidi byli z ticha... čekala jsem náký pozice a bláznivý pózy... Podle mě se na tom měla domluvit skupinka 20 lidí, nebo to mělo být jinde...né ve vestibulu, ale na volnějším prostranství... By mě zajímalo, jestli ti nahoře, co stáli u koně, vůbec zaznamenali, že akce začla.... Nicméně esli se to bude opakovat, tak přijdu zas:-)
Prdola
19. 3. 2008 | 02:25:56
Navrhuji příští čas tak v 11:00, kdy jsou děti ve škole, dospěláci v práci a nemachačenka jako já (kterejch je přecijen užitečnej počet) mají čas ;)
Teri
19. 3. 2008 | 00:27:01
Souhlas... problém byl v tom, že se napoprvé nedalo čekat, kolik lidí se zúčastní, a roztroušenejch 20 lidi na Václaváku, kde by si jich nikdo nevšim, by zase byl docela výsměch... Tuhle akci bych brala jako povedenou generálku, propříště to chce hlavně najít lepší místo... už hned před spuštěním akce , při hledání místa, jsme si s kamarádem říkali, že třeba ten Staromák by byl fajn...
Prostě, snad se na podobný pokusy nezanevře... Chtělo by to pár týdnů klidu a do příště to vykoumat líp - ale jako první pokus to nebylo tak zlý... pozivitní je, že se našlo dost lidí, co do toho vůbec byli ochotný jít :)
bagr
19. 3. 2008 | 00:25:01
leyen
2hellča: koukni se na to video na youtube a to inteligentni devce co tam mele neco vo freeze akci teda rozhodne nepochopila vo co de..

2rog: du do toho..

nebo jak psal nekdo na youtube udelat celomestskou freeze akci, proste udivite nekoho zamrznout tak zamrznete taky, neni potreba zadny znameni ani zadnej organizator, proste retezova reakce kterou odstartuje a zase ukonci kdokoliv a kdykoliv.. myslim ze s tim kolik lidi prislo na muzeum by takovahle spontanni akce nemusela bejt marna..
PT
19. 3. 2008 | 00:18:03
casy
zkuste dat cas, ktery je treba privetivejsi i pro pracujici - co trebas v 1800? ne vsichni pracujici jsou padesatileti pupkaci, co cumi v hospe na fotbal...
n.e.t.o.
19. 3. 2008 | 00:17:13
já byl nahoře na Václaváku a tam to bylo mnohem lepší než co se ukazuje na youtube
rezzist
19. 3. 2008 | 00:12:00
souhlasim s slunculakem
"2.4.2008 staromestske namesti Praha, 17:00 pote co odkokrha kohout na orloji zmrznout na 5 minut, byt rozptylen do ruznych koutu staromestskeho namesti a prilehlych ulic...."

orloj je nejlepší znamení k zastavení času.

chce to lepší přípravu od organizátorů ale taky samozdřejmně od účastníků, spousta lidí netušila co je ůčelem této akce.
rog
18. 3. 2008 | 23:25:36
mam namet na novou akci - Nazenem co nejvic lidi do vestibulu stnaice muzea ale nebude mrznout ale snazit se ji zacpat proste vyzkouset kapacitu kolik se tam vejde lidi co? :)
Wýťa
18. 3. 2008 | 23:22:06
Jestli se bude chystat nějaká další akce, tak by to podle mě mělo být o něco pozdějš než v dubnu - ať to neděláme každej tejden :) A taky myslim, že není třeba to nějak extra přehánět s organizací - jen vymyslet lepší místo. Kdyby dejme tomu lidi čekali po celý dýlce Václaváku a třeba i Na Příkopech, tak by to ten chlápek v oranžovym prostě prošel od Příkopů ke koni, a tam by zmrznul. Mohli by bejt třeba dva, každej by šel po jedný straně náměstí, aby si všichni všimli. A celkově by to trvalo třeba dýl než dvě minuty, protože jak jsme viděli, tak se to dá vydržet.
dave
18. 3. 2008 | 23:21:03
Freezing Prague SUX !!!!
Jediny co bylo dobry, bylo jak to vsechno utichlo ... jinak vsechno ostatni bylo presne tak jak to byt nemelo !
hellča
18. 3. 2008 | 23:14:55
jo tak když sou tady takový ty chytrolíni,co říkaj,že některý lidi nepochopili o co šlo...tak mi teda řeknětě,jak mám pokračovat ve svý pravidelný činnosti,když je to všude ucpaný,prot se tady jedná o to místo!ten princip většina pochopila,ale jaksi nešla zrealizovat =p a stejnak to byla super akce!!takže závidte,co ste tam nebyli! =)))
:-o
18. 3. 2008 | 23:08:40
puvodni myslenka
http://improveverywhere.com/?s=freezing takhle to bylo mysleno puvodne ;-)
bagr
18. 3. 2008 | 23:02:58
Re: So now we know
jo rozhodne lepsi napad nez se nasrat do vestbulu metra a totalne ho ucpat ale podruhy uz to nebude mit ten spravnej efekt.. i kdyz vono ho to poprve nemelo vubec takze vlastne proc ne, treba se to povede lip.. (doufam ze tam zas nenabehnou takovy nany jako z tech videi typu "todle je freeze akce a to znamena ze tady co nejvic lidi najedou zamrzne bla bla bla" ktery to vubec nepochopili a cely to podelali
Pnaky
18. 3. 2008 | 22:59:21
2slunculak: Prrrr, ne tak zhurta... Tohle byla takova hura akce ale ty dalsi rozhodne budou mnohem lepe zorganizovane a hlavne urcen jisty pocet lidi protoze ukocirovat tento dav je nad lidske sily...

Nechceme zase aby se akce na tento zpusob staly rutinou...
MikZ
18. 3. 2008 | 22:58:44
vy nechapete ze jakmile udelate web, scenar, pravidla, shanet lidi..tak setjne prijde i banda blbcu co to posere jako ted?
OK
18. 3. 2008 | 22:53:52
Re: So now we know
SUPER! Zkuste na to tedy někdo udělat ten web (prosím) kam se dá např. plán, scénář, pravidla atd....a začnem organizovat a shánět lidi....
18. 3. 2008 | 22:46:42
So now we know
2.4.2008 staromestske namesti Praha, 17:00 pote co odkokrha kohout na orloji zmrznout na 5 minut, byt rozptylen do ruznych koutu staromestskeho namesti a prilehlych ulic.

vhodne aby si skupinky kamosu shledli video z central station a pochopili, ze stat a pak zase stat neudela zmenu.

co vy na to ?
*Degén TV*
18. 3. 2008 | 22:22:42
Reportáž do půlnoci ZDE:
Ahojte, pokud vás zajímá, jak dopadla Zmrzlá Praha, tak za chvilku hopněte na
http://www.degen.bloguje.cz http://www.degen.bloguje.cz- redakce naší hvězdné studentské recesivní TV byla při tom a vše zachycovala živou i zmrzlou kamerou! Do půlnoci bude sestříhaná reportáž na stránkách... moc se na vás těšíme!

PS: akce byla skvělá... víc takových blbostí!!! :oD
A
18. 3. 2008 | 22:20:31
to B
S tím souhlasím...ale štvou mě příspěvky typu: "lidi vy ste fakt dementi ne?" atd. a to, že málokdo zkusí něco uspořádat a pak tady jen nadává a kritizuje....
bagr
18. 3. 2008 | 22:09:44
Re: Kdo nic nedělá, nic nezkazí, co?
me jo, napsal sem ze budu zadarmo rozdavat parky a prislo pres 5tisic lidi
B
18. 3. 2008 | 22:09:17
pro A
to neni o chytrosti A, nepovede se to skoro nikomu, ale kdy uz je takovato odezva tak by tomu melo byt primerene misto..
Salem
18. 3. 2008 | 22:02:41
Faktem je ze bylo moc lidi a malej prostor coz byla skoda pac napad je to perfektni :) chudaci lidi uprostred ani nebyli videt. Jak tu bylo nekolikrat receno, chtelo by to web s planem a urcite vymyslet i nahradni kdyby se seslo takovyhle sileny mnozstvi lidi, si myslim ze jit v takovym mnozstvi zmrznout na vaclavak by nemuselo bejt spatny :D
A
18. 3. 2008 | 21:52:16
Kdo nic nedělá, nic nezkazí, co?
Mě se líbí, jak je každej chytrej....Komu z Vás se podařilo uspořádat akci, kam přijde 2000 Vám neznámých lidí, jen kvůli 2 minutám????
nicmoc,spisenic
18. 3. 2008 | 21:38:39
:-(((
Tak jsem se tesil, ze to probehne podobne jako v NY ci jinych metropolich, prijdeme, behem te cinnosti, kterou vykonavame, zamrzneme a po odbiti casu, kazdy budeme delat to, co jsme delali pred tim. Ucast byla az moc velka, z cimz se pocitalo a tak mi nadale unika, proc "organizatori" nevyslyseli a nepresunuli freezing pod kone a na Vaclavak a ne do tlacenice u podzemky. Cloveka v oranzovem jsem ani nevidel, mel se dle nejakeho webu sjedntotit cas a nebo neco podobneho.. jsem samozrejme zvedav na ta videa, ale ne ta od Novy. Myslel jsem, ze tyto akce by mela mit trosku "něčeho" a ne, ze nekdo hnedle zavola naz blesk s kamerou, at si udela reportaz. Za napad 1 podtrzena, ale ten nebyl bohuzel nas.. za misto a organizaci 4 - ( ale myslim, ze kdyby tam bylo treba cca 60 lidi, tak by to bylo misto dobre ;-) )...
bagr
18. 3. 2008 | 21:37:59
JEZIS
lidi vy ste fakt dementi ne? pochopili ste co ma bejt ucelem ty akce??? asi ne kdyz tady vsichni melete naky sracky vo vopakovani a pravidenym konani takovy akce.. ste fakt hloupi az to boli
:-)
18. 3. 2008 | 21:33:32
:-)
Super akce, jen musím souhlasit s většinou....více prostoru. Horní půlka Václaváku, Staromák, Hlavák...doufám, že se to brzy zopákne. Organizátorovi DĚKUJI!!! Vím, že to nebylo jednoduché!
Nezmrzlík
18. 3. 2008 | 20:46:47
nemam rad stream.cz
Tak mi to přišlo jako dost velká hovadina, blokovat lidem výstup z metra, spousta lidí tam postávala i 15minut jak kkti, po skončení bylo kvůli nim plnější metro. Jako mín lidí, nebo víc místa, ale chápu že třeba na hlaváku by to nebylo ono (těch okradenejch... ). Jestli to vymyslel stream.cz tak je to hovadina ještě větší, nemám jejich stránky rád, jen se opičí po youtube a "vydělávají" na tom prachy,který si za to nezaslouží. A toho jejich šéfa - klokánka - nemůžu ani vidět.
18. 3. 2008 | 20:40:31
Web
Co se webu týče, rozhodně by to nechtělo jen někdě vytvořit nějakej blog, ale udělat opravdu pořádný website. Velmi rád nějak pomůžu, tvorbou webů a webaplikací si i vydělávám, takže zkušenosti a znalosti na to mám. Kdyžtak se ozvěte
18. 3. 2008 | 20:32:17
Ucast byla masita, to je az neuveritelne kolik lidi prijde kdyz jde o nejakou psinu :))) horsi bylo to ze uz kdyz jsem vystoupila z metra tak uz jsem videla obrovske skupinky lidi, kteri opravdu nepochopili o co jde a ma se zrmznout a tim pak teprve pripoutat pozornost a ne pripoutat nejdriv pozornost a pak zmrznout. Ale i tak povedene a preji organizatorovi dalsi vice vydarene akce.... A priste bych taky dala "Agenty" pouze ty ktere jsou registrovane...hmmm? :))
Miro
18. 3. 2008 | 20:27:12
Další podobná akce se bude konat v květnu a troufám si předem říct,že to bude možná ještě lepší a hlavně časově a prostorově méně omezený. --> http://www.zombiewalk.cz/ <----
Miro
18. 3. 2008 | 20:27:07
Další podobná akce se bude konat v květnu a troufám si předem říct,že to bude možná ještě lepší a hlavně časově a prostorově méně omezený. --> http://www.zombiewalk.cz/ <----
18. 3. 2008 | 20:23:20
taky
klidne dej vedet...web udelam...cokoli... :o)
18. 3. 2008 | 20:10:14
prosim organizatora at mi napise na mail hank@klikni.cz. Jsem ochotnej pomoci s organizaci dalsi akce a podle ohlasu tady v diskusi urcite nebudu sam... Jinak smysl vidim taky v tom ze se narusi ta bezna tupa rutina a lidi na chvili prestanou fungovat jako roboti a udelaji neco sokujiciho a muzou i prozit silnej pocit propojeni s ostatnimi.. a navic je to legrace :-) takze fajn napad..
logik
18. 3. 2008 | 20:08:59
http://www.novinky.cz/clanek/135649-video-ve-vestibulu-metra-zmrzly-stovky-lidi.html
broucin
18. 3. 2008 | 20:08:58
Tak někdo ten netu udělejte. Jestli máte zkušenosti... A bude vystaráno. Veškerá komunikace pak tam.
Jinak to nevidim.
PS: Jednu fakt pozitivní věc sem na tom našel. A to tu účast. Bude z čeho vybírat, jestli pojedem příště!
18. 3. 2008 | 20:00:23
Pecka
Hey nejvííce akcička..jako maximálí prdelinda...jak sme se tam jako ani nevešli×DDD Prej na nás jedna typka jako jestli jezdí metro...mnu a další že prej an co tady čekáme tak sme jí řekli že na tranmvaj s meterotem×DDD
brekek
18. 3. 2008 | 19:58:40
problem byl hlavne v tom ze ty co tam prisli nepochopili vo co de a totalne to podelali a dojebal to i ten kdo to vymyslel pac napsal akorat ze proste zmrznem nemelo to vubec ten efekt jakej to melo mit vy retardi posrali ste to
p
18. 3. 2008 | 19:58:27
Smysl akce je vyvest lidi z bezny rutiny, trochu je vykolejit z koleji. Nekdy zastaveni z toho silenstvi cloveku prospeje :-)Aspon tak vidim ten smysl ja.
komaar
18. 3. 2008 | 19:57:58
Freezing Prague 2008
http://www.youtube.com/watch?v=ZZALrVQGNXc
Miro
18. 3. 2008 | 19:57:44
Všichni to házej na organizátora,ale bylo řečeno,že nemusíme vidět na "oranžovýho".Mě osobně to přišlo spíš jako chyba většiny,nikdo nezakázal jít nahoru na Václavák(co sem slyšel od kámoše,tak tam solidně blokovali dopravu).Já osobně sem to zapích až
před eskalátorem,aby mě lidi museli obcházet.Hlavně pán do mobilu:"Tady je strašně lidí,nemůžu tě najít...sakra najednou sou všichni nějak zticha ,divný..."
broucin
18. 3. 2008 | 19:52:59
Recese, recese... uvidíš lidi a tak...
A jestli se ti to nelíbí, tak nemusíš chodit!
Z
18. 3. 2008 | 19:49:58
Abslutne nechapu
Absolutne nechapu smysl teto ,,akce" Podle me je to pro lidi,kteri nemaji vlastni fantazii se zabavit.OOOOMG
18. 3. 2008 | 19:44:52
jestli bude "organizátor" chtít rád pomůžu, protože lidí co umí jen ktitizovat je na svště dost!
rád pomůžu nedostatky odstranit...
(email je pod přezdívkou)
Kaa
18. 3. 2008 | 19:43:24
Náhodou....
...ikdyž to nebylo jako v tom NY jak vsichni pisou, ze to nebylo jako tam.....i tak to bylo neco neuveritelnyho.....proste tolik lidi se v jednu chvili spojili, ikdyz tichem.....me to prislo uzasny uz jen tim, ze se neco takovyho proste na dve minutky stalo......a to ze sme se trosku mackali??Mno tak...;-)
18. 3. 2008 | 19:39:59
proc tu neni kontakt na organizatora, chci se do toho zapojit..
18. 3. 2008 | 19:37:30
bylo to trosku neohrabany ale napad vybornej, priste bych to udelal nekde v prostoru - na namesti treba - bylo tam moc lidi na tak stisneny prostor, a dal bych lidem predem presny instrukce (jako v New Yorku) a tu dobu bych protah na 3 minuty aspon. Jsem ochotnej se zapojit do organizovani dalsiho kola
jklm
18. 3. 2008 | 19:33:51
a organizátor se stydí, nebo proč nekomunikuje?
Pnaky
18. 3. 2008 | 19:29:02
2p: jasne... nabidku vyridim... ;)
18. 3. 2008 | 19:26:00
2pnaky
Chapu a v pohode. Ocenuju snahu, urcite to neni nic lehkyho :-) A proste s tim nepocital. Tak priste. Kdyby mel zajem pomoc treba s webem at mi napise na mail co mam po kliku na prezdivku.
hellča
18. 3. 2008 | 19:25:52
horzně moc to lidi hrotíte,bylo to super...jo sice organizece nic moc,ale přesně kdo mohl vědět,že přijde tolik ildí..chtěla bych vidět vás na jejich místě....ale na to že to byla první nějaká akce tak dobrý....aspon se ví,že je o to zájem a do příště oni vychytaj mouchy....další akci chceme!!
vážněnicmoc
18. 3. 2008 | 19:23:11
trapný
nicmoc
18. 3. 2008 | 19:20:07
http://www.novinky.cz/clanek/135649-video-ve-vestibulu-metra-zmrzly-stovky-lidi.html
Pnaky
18. 3. 2008 | 19:12:14
2p: organizator je jen jeden a rozhodne se nepocitalo s takovou provarenosti akce... pocet lidi byl odhadovan na cca 200-300 ale ne pomalu 3000 lidi...

Souhlasim ze to nebylo dumyslne poresene ale to ze akce nemela takovy "uspech" kazi fakt, ze bylo moc lidi na malem miste... takze nevyniklo to zmrznuti... vzijte se do role mladika v oranzovem co to rychle probehnul aby stihnul dat znameni...

z teto akce si rozhodne vezmeme do priste ponauceni a vychytame mouchy...

PS: nejsem organizator ale znam ho...
rezzist
18. 3. 2008 | 19:07:36
freez like shit
přišli jsme, postáli, popovídali si s kamarádama na minutu ztichli, zateskali si a šli do hospody.
tak jsme si ukázali jak se to dělat nemá!
-nebyl žádný oficiální organizátor, nikdo na koho by se dalo obracet s dotazama a připomínkama, kterých bylo dost a 50% z toho bylo věcných (Npř.:neschopnost natáčení z výšek)
-muž v oranžovim, kterého jsem ani nezahlédl, mněl akci přesunout na větší prostranctví (václavsé náměstí nebo hlavní nádraží)
-akce nesplnila svůj účel "sabotovat stereotypy" (http://improveverywhere.com/)
-nikdo nepochopil co má dělat

pokud se tahle akce zopakuje a podaří se odstranit nedostatky tak určitě půjdu, jinak to bude ztracený čas...
eva
18. 3. 2008 | 19:05:57
My, co stáli dál, tak bylo hrozně blbě poznat, zda už se mrzne nebo ne.
p
18. 3. 2008 | 19:04:08
Muze se ozvat organizator na tehle forech, dat na sebe kontakt? Pokud to nekdo organizuje vubec:D
Figu
18. 3. 2008 | 19:01:34
Super...
Já sem z toho nadšený, opravdu nevšední zážitek! Akorát někteří lidi okolo to nepochopili a nezmrzli... :(
Martina
18. 3. 2008 | 18:56:54
Ten web je dobrý nápad...
Wýťa
18. 3. 2008 | 18:53:48
Haha
Úžasný komentáře, pánové :-P
To normální lidi: Myslim, že příště už by se taková akcička mohla docela pěkně povést :) Takže doufám, že se něco vyskytne :)
18. 3. 2008 | 18:51:07
Co se tyce webu, ja se tim zivil. Udelani registrace do nejaky databaze pres php/sql neni problem pro me pripadne.
Katcha
18. 3. 2008 | 18:48:55
Spis to bylo takove davove uslapani:-) skoda, ze to nebylo ve vetsim prostoru, jinak super:-)
Emil
18. 3. 2008 | 18:43:48
No organizátoři měli zareagovat a přesunout zmrznutí jinam...takhle to bylo tak trochu na nic...
bagr
18. 3. 2008 | 18:42:12
NAHOVNO
fakt ste to dojebali, kdyz ste videli ze je tam tolik lidi mohlo se to presunout dolu na vaclavak.. kdyz stoji 20 skupinek kolem kone kde stojej lidi i normalne a najednou akorat ztichnou je to vo psim prdu.. a vo vestibulu uz vubec nemluvim tam to nemelo zadnej efekt protoze tam bylo lidi jak sracek..
prisel sem a nezucastnil sem se pac bylo vod zacatku jasny ze to bude stat za kravskou picu!
aaa
18. 3. 2008 | 18:39:09
Pekne zasrana picovina uplne ste to domrdali....
18. 3. 2008 | 18:37:58
Web
Do příště by to opravdu chtělo nějaký web. Chápu že se nepočítalo s tolika lidma, ale tyhle stránky nejsou ideální. Kdyby jste chtěli, rád s webem pomůžu. Jinak to bylo super!
Eli
18. 3. 2008 | 18:32:36
Náhodou to bylo fakt super, ne tak efektní jako na videu (ale zas, šlo jen o VIDEO, v NY jsme snad nikdo nebyli :)), ale přesto silné...
Příště už budeme aspoň vědět, co bylo špatně a poučíme se. :)
Ticho bylo suprový, kolemjdoucí čuměli, zvlášť v mém okolí byl skvělý chlapík zapalující si cigaretu na silnici. :D
Jen se mi nelíbila ta délka, po minutě jsem si na nepohybování se zvykla a hned to bylo pryč... :(
Ale co, ten potlesk na konci, hej je super bejt součástí davu, zvlášť když jde o nějakou "kravinu". :D
Petra
18. 3. 2008 | 18:32:05
Organizace vážně žádná. Možná jsme se měli dole dohodnout, že zamrzneme nahoře na Václaváku...:). Určitě by to mělo větší efekt...
Filip
18. 3. 2008 | 18:26:50
organizace zadna a prirozenost zadna ale to ticho bylo mega, spis ocenuji to ze tolik lidi zvedlo liny prdele v tomhle pocasi a nekam vyrazilo :)
p
18. 3. 2008 | 18:24:21
Priste by neskodil urcite ten web a nejaky registrace, aby byl odhad poctu ucastniku a podle toho se vybralo(dovybralo) misto odpovidajici velikosti. Mel jsem taky pocit ze nikdo nevedel jestli uz to zacalo, nekteri co stali na Vaclavaku koukali na ty na schodech a i nekteri "zamrzli" to nebrali moc vazne a treba neco prohodili k sobe, otocili hlavou a tak, takze pak si clovek nebyl jistej jestli uz je zacatek, nebo jestli uz to skoncilo atd. Tohle me taky trochu stvalo. Ale nechci furt kritizovat :) Jen ze me to zklamalo ty davy a shlukovani se.
18. 3. 2008 | 18:19:14
po bitve...
je kazdej general. Ale dulezite je se poucit a skutecne se neschazet primo na miste akce. A navic takovou dobu predem. Proste tam prijit a za chuze, nebo uprostred konverzace zatuhnout. A proc se to chtelo udelat uvnitr, je ted asi jedno. To namesti by bylo efektni i s mensim poctem. Tedy i tech 200 lidi by stacilo na staromaku upoutat pozornost. Takze mi dejte kontakt na poradatele a hlasim se na priste :o)
Martasak
18. 3. 2008 | 18:13:36
Marťani
Kolemjdoucí paní : "To tu snad přistáli Marťani ?"
pt
18. 3. 2008 | 18:13:21
urcite namesti nebo nejake obrovske obchodni centrum, nebylo by nad to ztuhnout pri zkouseni gati :D
Kuba
18. 3. 2008 | 18:13:15
p to vystih
to chtělo zmrznout při nějaký akci... mi jsme byli rádi za to, že jsme se tam nacpali a na pohyb se nedostalo..... většina lidí stáli jak trdla... příště to musime vychytat
Jarda Houska
18. 3. 2008 | 18:09:20
Lidi jako nam*dano ;)
Ve vestibulu nebylo k hnuti, myslim, ze "organizatori" podcenili mnozstvi lidi, asi cekali mnohem mnohem min. S dnesni ucasti by se dal zmrazit vaclavak ;)) Kazdopadne i tak to bylo hezke... A poznamky lidi, kteri se snazili proplest poslednimi zbytky volnych mist byli taky hezky ;))
ozzby
18. 3. 2008 | 18:06:29
Ja myslim, ze nikdo necekal tak obrovskou ucast.. tipuju to na 2-3 tisice lidi. To byla opravdu spise zmrzla tlacenice na banany :-)
p
18. 3. 2008 | 18:02:17
To ticho bylo dobry to ano. Ale priste lip zorganizovat at to vypada jako v tom New Yorku - proste lidi uprostred cinnosti, ne zamrzla demonstrace :-) Myslim ze to mohlo byt zkratka lip zorganizovano, tak aspon pouceni pro priste. Opravdu tolik lidi by krasne slo rozhazet po Vaclavaku. Hlavne by to chtelo se domluvit treba, takze v 17:09 zacnete CHODIT nebo neco delat ne stat v hlouccich ... a az uvidite jak kolegove zamrzaji zamrznete.
18. 3. 2008 | 18:02:15
Zazitek
Cekal jsem, ze bude opravdu hodne lidi. Sice to nevypadalo prirozene, ale jako za 1. pokus teto akce celkem dobre. Priste to chce udelat na Staromaku, kde je vice mista a lide by mohli zmrznout v pohybu.
Tom Klíma
18. 3. 2008 | 17:58:50
=&gt; p
Náhodou, i to, že všichni jenom zmlkli, mělo dost strašidelnej účinek; tolik lidí, a úplný ticho
18. 3. 2008 | 17:58:24
Hmm.. trochu odbytá organizace...
Když jsem jel odatmatud a čekal jsem na metro dole na nástupišti, tak jsem hned věděl, že TAM to mělo bejt. Škoda že nikdo lidem nevysvětlil, že se mají tvářit, jako že někam jdou.

Ale.. dost negativismu.. krásný bylo, jak postupně všichni ztichli a pak se začalo ozývat to zoufalý volání několika nortmálních lidí.

Kolem mě se snažil projít nějakej pán (Promiňte, pustíte mě? ...), ptal se okolostojících co se děje, ať mu to vysvětlej, a nedočkal se odpovědi.

Doufám, že někdo, kdo to natáčel, sem dá link na youtube... třeba to sestříhaný nebude vypadat tak špatně.
Wýťa
18. 3. 2008 | 17:57:13
Přesně tak
Rozhodně dobrej nápad, celá tahle akce, ale určitě by to chtělo líp zorganizovat. Tolik lidí by klidně zaplnilo Václavák :) Ale chápu, že se asi nepočítalo s tak velkou účastí...
p
18. 3. 2008 | 17:51:29
Me to zklamalo, hodne podcenena ucast. Mel se udelat web kde by se aspon clovek napsal, aby byl prehled kolik lidi prijde. Takze ten megashluk lidi co se tlacili ve vestibulu byl opravdu nenapadnej, a ty hloucky lidi po 30-40 na Vaclavaku to bylo taky nenapadny...vsichni jen stali a cekali co bude a pak prestali mluvit. Takze priste lepe zorganizovat, vysvetlit pred "aktem" lidem, nejaky clovek, jako v NY co se bude dit, vyzvat je at se rozptyli napr. po Vaclavaku a ve smluveny cas zamrznou. Melo by to mnohem vic sokujici efekt, tohle spis lidi sralo:) Do me strkal chlap co se dral z metra, se slovama "co vam je vsem, vole".
David
18. 3. 2008 | 17:43:04
no...
Opravdu hodne podcenena ucast. Priste nejake namesti a lip zorganizovat zacatek a konec....a rozhodne to udelat vic jako nahodnou udalost. Ne se sejit pul hodiny pred zacatkem a pak se proste jen prestat vrtet. A podle me to nebyla ani minuta. Ale jinak super a priste jdu do toho zas :o))
Ondra
18. 3. 2008 | 17:36:02
Nejlepšííí
Fakt to předčilo moje očekávání, díky všem. Na můj vkus ale moc aktivistů na moc malém prostoru. Příchozí se spíš proplétali davem stojících, než aby to bylo tak nějak vyrovnaný
18. 3. 2008 | 17:33:50
Jeste vetsi dav nez jsem cekal :o)
Bal jsem se aby se nahodni kolemjdouci vubec mezi tim zmrzlym davem prodrali :o) Ale jinak sem si to uzil :o)
18. 3. 2008 | 16:01:28
jako na tu novu by to nekdo bonznout mel, by byla psina!! :-))
Zamrzlík
18. 3. 2008 | 15:53:45
Bude se to natáčet? Bonznul to už někdo do tv nova?
Ondra
18. 3. 2008 | 15:47:46
Už se těšim jak malej, jsem na to fakt zvědav
p
18. 3. 2008 | 15:14:29
Jak koukam na pocasi, clovek se ani nebude moc snazit aby zmrznul :P
Widlák
18. 3. 2008 | 15:12:45
Ještě dvě hoďky...
zuzana
18. 3. 2008 | 14:40:38
Good Idea
Super napad, ani nad tim clovek nemisu premyslet. Je to ulitle, proste jit a najednou hromadne zmrznout. Good Idea. Budeme tam taky :-)
atm
18. 3. 2008 | 13:43:09
tak za 3 hodky 20 minut sraz na muzeu ;)
17. 3. 2008 | 04:25:03
super nápad
jen škoda, že nejsem z Prahy a zjistil jsem to až dnes... = (
Jinak pro ty, kteří chtěj zmrznout na dýl ...zkuste si to doma na ty 2 minuty. = )
nooly
16. 3. 2008 | 23:33:04
=)
budu tam.
Valerie
16. 3. 2008 | 22:47:37
Víc minut
100% dorazím. Bude to super. Ale taky jak tak tady čtu.. myslím,že neni špatná nápad zvýšit ten počet minut a také bych přesunula to místo srazu. No ale asi ted něco menit je už zbytečný. Jen mi to příjde malinko nedomyslený. 200 lidi v podchodu. Divný. Každej by tam mel přijít jakože,nic.. Každej si jdeme svojí cestou a najednou se zastavit,aby to bylo efektvnejší,ale takhle tam co jako příjdem a rozestoupíme se uvidime oranzovýho chlapíka a "zamrznem"?.. No nic.. Každopádně příjdu.. Těším se,zatím..
broucin
16. 3. 2008 | 21:12:12
Je jedno kde je sraz... klidně žádnej bejt nemusí... Prostě to zmrzne zezdola přes schody až nahoru na námko...
16. 3. 2008 | 20:29:43
PS
Je sice asi už pozdě oficiálně něco měnit, ale jestli někdo příjde dolu do vestibulu, tak to nevadí. Čím víc nás pujde ke koni, tím menší šance, že se nějak nepříjemně srotíme ještě před akcí.
16. 3. 2008 | 20:26:03
U koně...
Co se mě týče, sraz s lidma co znám a co tam pujdou uděláme taky u koně.. chvilku před pátou. I kdyby se tam nikdo další nesešel, tak dolu do metra se to stihne.

Jsem docela zvědavej, kolik se nás tam sejde. Vzhledem k tomu, že nahoře klidně skupinu udělat můžeme, tak aspoň bude trochu přehled.

Těším se!
Achmed Freeze
16. 3. 2008 | 19:43:27
hah
V tom pripade to napevno domlouvam > sejdem se u kone :D
En
16. 3. 2008 | 17:57:33
Pointa?
A pointa je.....?
Wýťa
16. 3. 2008 | 14:11:01
U koně by to bylo fakt lepší. Mělo by se to ale napevno domluvit, a to co nejdřív, aby se o tom mohli všichni vzájemně informovat...
kaťulín
16. 3. 2008 | 11:57:04
taky si myslim, že by to u koně bylo lepší, líp by to tam vyniklo a hlavně se tam vejdem..podle mě tam bude fakt hafec lidí!!! vím opravdu o hodně lidech, co se tam chystají a to jen od nás ze školy!
klaxon
16. 3. 2008 | 01:28:46
to už je stejne pozde neco menit, ale tak holt z těch zmrznutejch bude delší pás no :/ jo a eště jedna věc, doufam že to rozmrznutí proběhne jakože budem pokračovat v tom co jsme dělali před zmrznutím a né že na sebe budem tupě civět "dobrý ne?".. v tom je ta síla, zmrznem, netušící nevědí, rozmrznem a dem dál, zkrátka aby to vypadalo spontánně nebo ja nevim jak to mam popsat, just freeze :))
Widlák
15. 3. 2008 | 23:56:07
Sraz
Účast bych odhadoval opravdu velkou. Ke mně se to doneslo hned z několika stran. Do toho podchodu se jen stěží vejdem. Pod koněm si toho asi všimne i mnohem více lidí, než v podchodu. Já budu čekat pod koněm...
15. 3. 2008 | 23:49:24
sraz
souhlasim s klaxonem! aby stálo 200 lidí ve vestibulu metra je hloupost. jako lepší řešení mi připadá sejít se pod koněm a do vestibulu dojít
15. 3. 2008 | 23:27:21
Dotaz :-)
jen dalsi napad: vymyslet na nejakou pisen tanec, rozeslat pres net, dat si do mp3 tu pisnicku a pak hromadne predvest nacvicenou kreaci ( cas bysme mohli sladit trebas pomoci: http://presny-cas.wz.cz/), piste na mail, jestli by byl zajem a my bysme kdyztak neco vymysleli ;-) Zatim se mejte a budu se tesit na odpovedi ;-)
D
15. 3. 2008 | 19:10:16
Co takhle se sejít na Václaváku pod koněm?
klaxon
15. 3. 2008 | 00:46:17
dotazy, prosim o slovo organizatora :))
1) to se sejdem v 17.00 ve vestibulu a 10 minut tam bude postavat jedna velka grupa
2) bude to někdo oficialně natačet?
3) imho účast bude velika, bude vestibul stačit?
dik za odpověd .)
Honza
14. 3. 2008 | 11:56:04
Souvislosti
Trocha souvislostí na http://www.jantichy.cz/blog/jen-tak-si-na-chvili-zamrznout
13. 3. 2008 | 20:23:36
organizátoři?
Mám trošku problém. Najde se tu někdo, kdo to organizuje? Já sem si nejdřív myslel, že offiko stránka je flash-mob.cz, ale teď to vypadá, že ne. Já sem totiž všem co znám poslal celej ten text a oni se teď obracejí na mě. Tak bych potřeboval někoho zodpovědnýho. Ozvěte se mi pls na e-mail, děkuju, broucin.
Targens
12. 3. 2008 | 08:44:10
Re: Připomínka
Taky souhlasím s Vojtou!
Co se sejít a domluvit ve vestibulu Můstku (třeba na Áčku, je to blíž k Muzeu) a pak tam nějak různými cestičkami dojít? : ))
Ale samozřejmě se podřídím organizátorům! Díky, už se těším, snad to bude good : ) .
RED
11. 3. 2008 | 01:34:38
souhlas s vojtou
hjaečfbjzgeř
9. 3. 2008 | 23:03:08
Ps:
a příkláním se k Vojtovi s tou připomínkou..
hjaečfbjzgeř
9. 3. 2008 | 23:02:18
Ps:
a k té připomínce se přikláním k Vojtovi
hjaečfbjzgeř
9. 3. 2008 | 22:55:08
Dotaz:
zdravíčko, chtěl jsem se jen zeptat, jestli to někdo bude taky snímat jako v tom NY? jinak jdeme taky ;-)
9. 3. 2008 | 20:23:01
Přopomínka
Nebude trochu na škodu, když sraz proběhne na stejném místě, jako samotná akce? V New Yorku se taky, jak se zdá, sešli někde jinde.

Sraz před drogérií Rossman mi příjde jako že tam vytvoříme skupinku, k čemuž by rozhodně dojít nemělo. Každý by tam měl být sám a tvářit se, že je na cestě někam.
Zoltan
9. 3. 2008 | 11:17:19
Slovo organizatora
Cus. Nemusite se bat. Tohle je prvni verze, ktera utekla do sveta, jeste ne moc opravena. Bude to na dve minuty. Minutu jsme v zapeti odsouhlasili jako malo. Dohodnuto na dve minuty. cela pozvanka na www.flash-mob.cz
8. 3. 2008 | 16:27:23
1 minuta je malo .)
Taky se zastavam nazoru ze minuta je malo, nejmene tri, nez vsichni zaregistrujou ze maj zmrznout zacnou prvni rozmrzat a bude jen chaos )) kazdopadne super napad )) budeme tam )))
v pripade zajmu prijimame objednavky na banany z dovozu ))))
rose
8. 3. 2008 | 13:11:18
1 je fakt málo
1) než zamrznou všichni, bude konec, 2) pražáci šíleně spěchající se sklopenýma hlavama a vysokou nasraností si vás ani nevšimnou
Petr
7. 3. 2008 | 18:26:26
Taky jsem pro 3 minuty! 1 je opravdu málo.
Robert
7. 3. 2008 | 16:19:32
Taky se primlouvam za prodlouzeni doby zmrznuti alespon na 3 minuty. Nez vlna zmrznuti dojde k tem na konci vestibulu tak se prvni jedinci uz budou rozchazet.
richard
6. 3. 2008 | 19:01:07
to slunculak
ja ne. ja budu srat hovno :-D
slunculak
6. 3. 2008 | 16:18:37
supa zupa
abychom se vesli :)

teda predpokladam, ze vsici budou jist banan nebo si vazat kanicku :)
6. 3. 2008 | 08:32:15
Stoprodu
Vypada to fakt slušně. Rád se tam vypravím a chvilku si postojím :-)
David
6. 3. 2008 | 08:15:33
jdu
Urcite jdu a zkusim vzit kamose. A k rozmrnuti by mel dat echo ten oranzovy clovek, ne? A zkuste si tu minutu odmerit. Zas tak kratka doba to neni.
6. 3. 2008 | 00:24:16
3 min aspon!
Taky bych to dala na 3 min aspon!! Moc se tesim!!! Jenom musim vymyslet komu na tu chvili sverit sve ciperne male , ktery myslim povel stronzo nedoceni :-))
radio
5. 3. 2008 | 19:45:14
minuta je opravdu malo
vice minut a hodne lidi....tak lze dosahnout stejneho efektu
RED
5. 3. 2008 | 14:03:05
minuta je kratka....lidi se nestihou zacit divit a uz se zase rozmrzne...a nepriijde ani moc novych lidi co prijdou k hotovemu...
5. 3. 2008 | 13:29:17
smazky
Jen se obavam co mistni smazky... zda jim dojde, ze se behem 1 minuty muzou pohrabat v nasich kapsach.
A nebo zda jim nic nedojde a osviti je sila chvile a prestanou zcela smazit, ci se naopak sjedou jak nikdy a naposled - obe varianty jsou v podstate veskrze pozitivni. Tudiz je to pozitivni akce, dobry, budu tam :)
Meena
5. 3. 2008 | 11:52:59
Jdu do toho, rozhodně, to video mě přesvědčilo. Ale musim natrénovat vážnou tvář?:-)
CMOTDibbler
5. 3. 2008 | 11:16:33
Vtipny - zrovinka prd dvema dny jsem na to video koukal a rikal si, kez by se neco podobnyho udelalo v Praze. Jdu do toho :-)
jittue
5. 3. 2008 | 11:11:12
jdu do toho každopádně! Akorát mám obavy z toho, že se budu ve "zmrznutém" stavu tlemit , když uvidím nechápající výrazy kolemdoucích
soulbringer
5. 3. 2008 | 00:10:54
jdeme
doufam, ze nas bude vice :o)
- mozna bych to dal na 5 minut - stejne jako v new yorku :o)
Baty
4. 3. 2008 | 21:15:43
budu tam
4. 3. 2008 | 20:11:19
super
No to je super, rozhodne se zucastnim! ;))
jama
4. 3. 2008 | 19:12:12
Jsem asi hloupej ale nechapu to :-D
  

reklama | kontakt | festivaly 2012 ČR © Copyright Poslouchej.net 2003-2012. Design Goodshape ISSN 1801-6340 RSS