Justinova kariéra se začala psát na začátku 90.let, kdy se poměrně hodně popularizovala takzvaná acid house culture, která mu dala šanci vyniknout coby Dji a promotérovi. Jeho vlastní rezidentní noc v Manchesteru tenkrát nesla název Most excellent night a setkávala se na ní celá řada výjimečných postav současné taneční scény, jako třeba Chemical Brothers nebo Bjork.
Velmi podstatnou kapitolou jeho života je samozřejmě působení v kapele Lionrock, která v roce 97´ dost výrazně přispěla k oživení hudebního dění nejen ve Velké Británii. Lionrock mají na svém kontě zatím dvě alba, která velmi propracovaně proplouvají mnoha směry taneční kultury. Ta první z roku 96´s názvem An instinct for detection se stala doslova trhákem ve Velké Británii a označení jako objev roku bylo další třešničkou na pomyslném dortu pro Lionrock.
Kreativitu tohoto typického Brita podtrhuje účinkování ve skupině Thee Earls kde je nejen zpěvákem, ale i tváří kytarového projektu a frontmanem. Jeho producentské kvality zrcadlí remixy pro takové veličiny jako jsou Stereo Mcs, Happy Mondays, Chemical Brothers, Bjork, New Order atd. Na Justinovu práci můžeme narazit na předních značkách Skint, Azuli, Renaissance, Nuphonic, Mute či Bugged Out, a v současnosti hlavně na svém labelu Neverwork.
Pravidelné aktivity za gramofony se u Justina soustřeďují v klubech jako je Cream v Liverpoolu, Back to basic v Leedsu nebo londýnských Fabricu či The heavenly social. Navíc se výborně zapsal na preztižních festivalech typu Glastonbury, Creamfields a Homelands.
www.myspace.com/djjustinrobertsonDodal: Petr Tajčman, Roxy Promotion