Recenze novinek na poli elekronické hudby

12. 12. 2006  |  Autor: Ondra  |  Komentáře (0)
Tento týden budou naše tipy na na poslední novinky směřovat trochu někam jinam. Zaměřili jsme se na nové desky progresivnějších odnoží taneční hudby, jako electro, progressive house, minimal house. Na své si tak přijdou hlavně hudební fajnšmekři. Samozřejmě jsme ale nezapomněli ani na příznivce hip hopu.

Isaac James
Just Can´t Handle This
Label: Vendetta
Styl: house, electro house

isaacHudební label kolos Vendetta za posledních pár měsíců posunul svůj zvuk směrem ke stravitelnějšímu electro house a vypadá to, že ani s poslední deskou nemá jiné záměry. Fanoušci “vendettovského“ zvuku však nemusí zoufat, desky, které zde v současnosti vycházejí nepostrádají ani housový feeling, ani tolik potřebné vokály. Jasným důkazem toho je i skladba “Just Can´t Handle This“od producenta Isaaca Jamese. V originále má spíše breakový spodek, v remixu od projektu Dirthy South je to už svižný electro house, občas zlomený, občas pěkně narovnaný. Skladbu si zapamatujete především díky pronikavému mužskému vokálu. Každý bude zpívat “ I Love you baby...“, no prostě jasný hit na tanečních parketech! Hudební ukázka

Christian Smith & John Selway
Silver Bullet
Label: Ovum
Styl: tech house

Christian Smith & John SelwayTak o těchto pánech nebylo už pěkných pár měsíců slyšet. Dokonce se několik jedinců obávalo, zdali ještě budou spolupracovat a svým fandům předloží nějakou tu placku. Na Winkově labelu Ovum však všechny spekulace vyvrátily a světlo světa spatřil jejich aktuální počin “Bullet“. Navíc se na desce spolu s originálem objevuje i remix od skotských Slam, což je sama od sebe záruka té největší kvality. Patříte li tedy mezi fandy Smith & Selway progresivní produkce, koketující s technem, electrem i housem, nepostrádající ojedinělou atmosféru a zvukově vždy dotažené do maxima, nesmí Vám tato deska uniknout.
Hudební ukázka

Green Velvet ft Walter Phillip Shake & Pop remixes
Label: Relief
Styl: house, electro house

Co dodat ke Green Velvet. Punk, electro, techno, originální texty, desítky vydaných desek, snad ještě více vydaných remixů a několik velkých hitů. Asi v téhle zemi není jediný návštěvník párty, který by se nesetkal s nějakou to peckou od Green Velvet. Právě tanečnější remixy na jejich syrové electro skladby je posunuli z underground klubů na velké halové akce a festivaly. Skladba “Shake & Pop“ se na novém výlisku labelu Relief může pišnit hned třemi originálními remixy. Od Marka Granta v electro house remixu, od projektu Gantman v ulítlém chicago technu ala DJ Goodfather a v neposlední řadě v housovém remixu od legendy americké underground electronic music DJe Sneaka. Doporučujeme. Hudební ukázka

Kiki
Trust Me
Label: Bpitch Control
Styl: progressive house, electro
kikiFrancouz říkající si jednoduše Kiki mí na svém producentském kontě už hezkou sbírku skladeb. Ve svých začátcích spolupracoval například s The Hackerem, poté co malinko vystrčil růžky se dokázal osamostatnit a dnes je velmi žádaným a vyhledávaným producentem na poli electo hudby. Jeho nová deska “Trust Me“ na německém labelu Bpitch Control nám ukazuje jeho poklidnější a alternativnější tvář. Dvě deepové skladby zabalené do hypnotického kabátu nikam nespěchají, jsou barevné a uším dopřejí ten největší balzám od všech těch současných vrzavých zvuků. Povinnost pro všechny hudební fajnšmekry. Hudební ukázka

Martyr
Mute
Styl: electro house, minimal

Depeche Mode A teď jedna opravdová lahůdka! Legendární Depešáci se hlásí o slovo a chtějí, jako už několikrát, promluvit na lid skrze nové taneční trendy. Dnes už nemusíte chodit v černém, stačí si koupit jejich singl “Martyr“, kde naleznete remixy od takových producentů jako jsou Booka Shade, Alex Smoke, či Dreher & Smart. Hlavně Booka Shade dodali precizní deep house remix, přesně odrážející jejich originální produkci. Jemné propracované zvuky, deep basa a hypnotický nádech. Je pak libo třeba minimal remix? Skot Alex Smoke Vám ho zde předkládá v plné síle, tak jak to umí jen on. Tip! Hudební ukázka

The Game
Doctor ´s Advocate
Label : Geffen
Styl : Hip hop

gameWestCoast. Stručný nástin toho co The Game přichystal na novém albu Doctor´s Advocate. V USA se šíří popularita tohoto alba závratnou rychlostí, povídá se cosi o albu roku 2006. Nedivíme se. The Game si dal opravdu záležet. Prvním krokem byl nečekaný odchod od labelu Aftermath a následný přechod k Geffen Records. Nejen že si tímto The Game zasloužil pozornost veřejnosti, co si budeme povídat má ji rád, ale i lepší “podhoubí” pro své album. Spolupráce se jmény jako je Snoop Dogg, Mary J Blige, Timbaland, Kaney West, 9th Wonder, DrDre a v neposlední řadě Lauryn Hill, nebo Mariah Carey, vynesly album Doctor´s Advocate přímo do nebeských výšin. Zatím nikdo nevtěsnal do jednoho tracku většinu jmen aktuální hiphopové scény. Můžete se těšit na tracky jako “Strip Club” nebo “Why You Hate The Game” v kterém hostuje Marsha of Floetry a nebo “Wouldn´t Get Far” který produkoval sám Kaney West. Pokud chcete slyšet, kam The Game postoupil od doby alba “The Documentary” a máte chut ochutnat nefalšovanou chut WestCoast stylu, neváhejte!
Hudební ukázka

Recneze připravily Ondra, Šárka a Tera. Veškeré informace dostanete na ondra@djshop.cz